Počet záznamov: 1  

Ako si vybrať reklamnú agentúru

  1. Názov Ako si vybrať reklamnú agentúru
    Autorské údajePeter Malec
    Autor Malec Peter
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 10 (Október 1998), s. 23. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * agentúry * brief * briefing * informácie * etika * Európska asociácia reklamných agentúr
    AnotáciaOdporúčania pre zadávateľov reklamy v oblasti etických pravidiel výberu reklamnej agentúry, ktoré uverejnila Európska asociácia reklamných agentúr (EAAA). Príprava stručného základného briefu. Pozvanie na výber najviac 3 agentúr. Vyhodnotenie odpovedí potrebných na rozhodnutie. Stanovenie finančných podmienok výberového konania. Poskytnutie relevantných informácií o trhovom postavení firmy. Stanovenie objektívneho hodnotiaceho systému. Ukončenie výberového konania.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.