Počet záznamov: 1
Ako si vybrať reklamnú agentúru
Názov Ako si vybrať reklamnú agentúru Autorské údaje Peter Malec Autor Malec Peter Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 10 (Október 1998), s. 23. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * agentúry * brief * briefing * informácie * etika * Európska asociácia reklamných agentúr Anotácia Odporúčania pre zadávateľov reklamy v oblasti etických pravidiel výberu reklamnej agentúry, ktoré uverejnila Európska asociácia reklamných agentúr (EAAA). Príprava stručného základného briefu. Pozvanie na výber najviac 3 agentúr. Vyhodnotenie odpovedí potrebných na rozhodnutie. Stanovenie finančných podmienok výberového konania. Poskytnutie relevantných informácií o trhovom postavení firmy. Stanovenie objektívneho hodnotiaceho systému. Ukončenie výberového konania. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1998: 7-12
článok
Počet záznamov: 1