Počet záznamov: 1
Podprahová reklama - mýtus minulosti?
Názov Podprahová reklama - mýtus minulosti? Autorské údaje Martin Čapo Autor Čapo Martin Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 12 (December 1998), s. 36-37. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * techniky reklamné * prostriedky reklamné * médiá * agentúry * USA * história Anotácia Využívanie techniky podprahového vnímania médiami, reklamnými agentúrami. História používania podprahovej reklamy v USA a následne zákaz používania tejto reklamnej techniky ovplyvňujúcej ľudské podvedomie. Podprahový vplyv vizuálnej reklamy. Niekoľko príkladov podprahovej reklamy. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1998: 7-12
článok
Počet záznamov: 1