Počet záznamov: 1
Získávání nových trhů
Názov Získávání nových trhů . 4. Jak odhadnout prodejnost zboží Autorské údaje Alfons Kachlík, Hana Kachlíková Autor Kachlík Alfons Spoluautori Kachlíková Hana Zdrojový dokument Obchod kontakt marketing : časopis pro zahraniční obchod. Roč. 7, č. 2 (Únor 1999), s. 10-13. ISSN 1210-4531 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.56 - Zahraničnoobchodný styk Heslá vývoz * trh zahraničný * výskum trhu * styk zahraničnoobchodný * obchod zahraničný * získavanie informácií * výrobky * spotrebitelia * konkurencia medzinárodná * predpisy * kvalita výrobkov * distribúcia * ceny predajné * ceny * metódy distribučné * komunikácia * tovar Anotácia Upresnenie podmienok pre vstup na zvolené trhy. Ciele vlastného výskumu zahraničného trhu ohľadne výrobkov efektívne predajných na danom trhu. Dokazovanie akosti exportovaných výrobkov. Prieskum požiadaviek spotrebiteľov a distribučnej siete. Zisťovanie dovozných cien a platobných podmienok. Postup výskumu metód komercializácie, fyzickej distribúcie a foriem komunikácie konkurentov so zákazníkmi. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1999: 1-12
článok
Počet záznamov: 1