Počet záznamov: 1
Marketingový program
Názov Marketingový program . 7. Rozhodování o metodě vývozu Autorské údaje Jan Urbánek Autor Urbánek Jan Zdrojový dokument Obchod kontakt marketing : časopis pro zahraniční obchod. Roč. 7, č. 3 (Březen 1999), s. 16-17. ISSN 1210-4531 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien Heslá marketing medzinárodný * podnikanie medzinárodné * tvorba cien * vývoz * vývoz priamy * vývoz nepriamy * vzťahy vlastnícke * náklady fixné * náklady variabilné * ceny vývozné * firmy cvičné Anotácia Rozhodovanie o metóde vývozu na príklade fiktívneho podniku. Rozhodovanie o možnosti exportu a o tom, či vyvážať priamo alebo cez tradingovú firmu. Súčasné vývojové tendencie vo vlastníckych vzťahoch firiem. Stanovenie prijateľnej exportnej ceny. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1999: 1-12
článok
Počet záznamov: 1