Počet záznamov: 1
Cenové stratégie firmy - nástroj úspešného podnikania
Názov Cenové stratégie firmy - nástroj úspešného podnikania Autorské údaje Michal Oláh Autor Oláh Michal Zdrojový dokument Hospodárske noviny : denník o ekonomike a politike. Roč. 7, č. 69 (13. apríla 1999), s. 6. ISSN 1335-4701 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien Heslá ceny * tvorba cien * stratégia obchodná * druhy cien * plánovanie strategické * podnikanie * diferenciácia cenová Anotácia Cenovo-politické stratégie, ich typy a využitie: prémiová, podporná, odčerpávajúca, prieniková cenová stratégia a cenová diferenciácia. Rôzne spôsoby použitia cenovej diferenciácie v praxi. Stratégia cenovo-politického vyrovnania. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1999: 66-130
článok
Počet záznamov: 1