Počet záznamov: 1
Čas pre lobing?
Názov Čas pre lobing? Preklad názvu Time for lobbying? Autorské údaje Juraj Droba Autor Droba Juraj Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 3 (Marec 1999), s. 14. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá lobizmus * nástroje marketingové * práca s verejnosťou * USA * skupiny neformálne * záujmy ekonomické * etika * Slovensko Anotácia Rozdielne chápanie pojmu lobing, lobizmus u nás a v zahraničí. V zahraničí sa pod pojmom lobing rozumie legitímny nástroj marketingovej komunikácie. Využívanie lobingu v USA. Korporatívny lobing. Oblasť Public Affairs alebo Government Affairs. Legitímnosť lobingu na Slovensku. Príklad konkrétnej aktivity pre klienta ARAL. Budúcnosť lobingu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1999: 1-6
článok
Počet záznamov: 1