Počet záznamov: 1  

Marketing v období restrukturalizace průmyslových podniků

  1. Názov Marketing v období restrukturalizace průmyslových podniků . 1. část
    Preklad názvuMarketing in the time of restructuralization
    Autorské údajeVáclav Malý
    Autor Malý Václav
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis České marketingové společnosti. Roč. 10, č. 1 (1999), s. 20-22. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * reštrukturalizácia * podnik priemyselný * konkurencia * trh
    AnotáciaProces reštrukturalizácie priemyslu. Štruktúra trhu a konkurencia. Vývoj marketingu vo firme. Moderná koncepcia marketingového riadenia a predajnej politiky podniku. Budovanie dlhodobých obchodných vzťahov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1999: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.