Počet záznamov: 1
Firmy v ČR na prahu 21. storočia
Názov Firmy v ČR na prahu 21. storočia Autorské údaje Tomáš Krásný, Jaroslav Kuchař Autor Krásný Tomáš Spoluautori Kuchař Jaroslav Zdrojový dokument Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. Č. 4 (1999), s. 44-45. ISSN 1335-2008 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá stratégia marketingová * spoločnosti obchodné * predaj * marketing * spotrebitelia * správanie * Česko * marketing mix * spoločnosti nadnárodné * distribúcia * fúzie * tovar spotrebný Anotácia Dominancia medzinárodných firiem v oblasti výroby a distribúcie spotrebného tovaru v Českej republike. Očakávané zmeny v oblasti distribúcie. Vlastnosti českého zákazníka. Predajná stratégia českých firiem v minulosti a dnes. Stratégia pre budúcnosť. Tri typy správania sa firiem: defenzívne, agresívne a ofenzívne, ich ciele a dôsledky. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1999: 1-6
článok
Počet záznamov: 1