Počet záznamov: 1
Key Slovak marketing problems and solutions
Názov Key Slovak marketing problems and solutions Súbežný názov Hlavné problémy marketingu a predaja Autorské údaje Stewart Glickman Autor Glickman Stewart Zdrojový dokument Business performance = Podniky a podnikanie : the slovak business journal = Časopis o podnikaní na Slovensku. Vol. 3, no. 1 (1998), p. 58-65. - Bratislava : Brigette Buchet, 1998. ISSN 1335-2369 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina, slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * predaj * konkurencieschopnosť * komunikácia marketingová * segmentácia trhu * distribúcia * cash flow * Slovensko Anotácia Tabuľka (matrica) hlavných slovenských problémov v oblasti marketingu a ich riešení. Vybudovanie silnej stratégie marketingu a predaja ako nástroj zachovania konkurencieschopnosti. Štruktúra a použitie matrice pre marketing a predaj. Rozbor 15 hlavných problémov a ich riešení. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1998: 1-4
článok
Počet záznamov: 1