Počet záznamov: 1  

Strategický marketing stavební firmy

  1. Názov Strategický marketing stavební firmy
    Preklad názvuStrategic marketing of a construction firm
    Autorské údajeJiří Pleskač
    Autor Pleskač Jiří
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis České marketingové společnosti. Roč. 10, č. 2 (1999), s. 4-6. - Praha : Česká marketingová společnost, 1999. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 69 - Stavebné hmoty. Stavebné práce. Stavebná výroba. Stavebníctvo
    Heslá podnik stavebný * marketing * manažment * plánovanie cieľové * koncepcie * riadenie vrcholové * stratégia marketingová * Česko
    AnotáciaMarketing stavebnej firmy a súčasný stavebný trh. Štruktúra vrcholového riadenia strategického marketingu. Marketingová koncepcia. Vrcholové marketingové plánovanie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1999: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.