Počet záznamov: 1  

Obal ako výhoda...

  1. Názov Obal ako výhoda...
    Autorské údajeHedvika Baláčová
    Autor Baláčová Hedvika
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 6 (Jún 1999), s. 17. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia marketingová * obaly * technika obalová * reklama * dizajn * informácie * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaZákladné funkcie obalu. Komunikácia prostredníctvom obalu trvá dlhšie ako bežná reklama. Obal má komunikovať výhody a nielen informovať. Obaly sú určené spotrebiteľovi a musia zaujať predovšetkým jeho. Príprava nových designov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1999: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.