Počet záznamov: 1  

Kroky DM v praxi

  1. Názov Kroky DM v praxi
    Autorské údajeIvan Črep
    Autor Črep Ivan
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 7 (Júl 1999), s. 15. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing priamy * analýzy * trh * informácie * komunikácia marketingová * predaj * telemarketing * kampane reklamné * médiá * direct mailing
    AnotáciaDirect marketingové postupy v praxi. Analýzy spoločnosti a informácie, ktoré sú potrebné pre direct marketing. Schéma komunikácie: 1. Mediálna kampaň, 2. Spracovanie odozvy, 3. Direct mail, 4. Aktívny telemarketing, 5. Osobný predaj, 6. Ďalšia komunikácia.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1999: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.