Počet záznamov: 1
Zavedenie marketingu a marketingovej filozofie do riadenia podniku
SYS r035830 LBL ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450^ 005 20230919090054.4 100 $a 19990818a1999 m y0sloc0103 ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Zavedenie marketingu a marketingovej filozofie do riadenia podniku 330 $a Identifikácia kľúčových problémov slovenského marketingu a možnosti ich riešenia. Prípadová štúdia P-OBCHOD s.r.o. Organizačné usporiadanie marketingových a obchodných činností. Cieľové riešenie organizačného usporiadania marketingových a obchodných činností. Marketingový informačný systém. Podporné projekty zavádzania marketingu do praxe. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*s124100 $1 011 $a 1335-1583 $1 200 1 $a Poradca $v Č. 12-13 (1999), s. 290-310 $1 210 $a Žilina $c Vydavateľstvo Poradca $d 1999 610 1-
$a marketing $9 eu_un_auth*h0003211 610 1-
$a riadenie podnikové $9 eu_un_auth*h0005419 610 1-
$a štúdie prípadové $9 eu_un_auth*h0006357 610 1-
$a štruktúra organizačná $9 eu_un_auth*h0006337 610 1-
$a systémy informačné $9 eu_un_auth*h0006187 610 1-
$a útvary podnikové $9 eu_un_auth*h0006868 610 1-
$a výskum podnikový $9 eu_un_auth*h0007193 610 1-
$a zabezpečenie organizačné $9 eu_un_auth*h0007302 610 1-
$a zabezpečenie informačné $9 eu_un_auth*h0007299 610 1-
$a METIS 610 1-
$a systémy informačné marketingové $9 eu_un_auth*0071977 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 801 -0
$a SK $b BA004 $c 19990818 $g AACR2
Počet záznamov: 1