Počet záznamov: 1  

O vnitropodnikové propagaci

  1. Názov O vnitropodnikové propagaci
    Preklad názvuAbout the intradepartmental publicity
    Autorské údajeJiří Růžička, Mojmír Koš
    Autor Růžička Jiří
    Spoluautori Koš Mojmír
    Zdrojový dokument Psychologie v ekonomické praxi : určeno pro psychologii práce a její aplikace. Roč. 34, č. 1-2 (1999), s. 63-68. - Praha : Univerzita Karlova v Praze, 1999. ISSN 0033-300X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá propagácia * reklama * zdroje ľudské * riadenie vnútropodnikové * trh * prostredie podnikové * motivácia * kolektív pracovný * Česko
    AnotáciaPropagácia a reklama ako významná aktivita podniku, ktorá umožňuje nevyhnutný kontakt so spoločenskou a ekonomickou realitou. Vnútropodniková propagácia a racionálne riadenie ľudských zdrojov. Riadenie vnútropodnikovej propagácie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1999: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.