Počet záznamov: 1  

Porovnávacia reklama

  1. Názov Porovnávacia reklama
    Autorské údajeJozef Vozár
    Autor Vozár Jozef
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 9 (September 1999), s. 43. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * reklama porovnávacia * súťaž nekalá * konkurencia * výrobky * služby * úpravy právne * legislatíva * Európska únia * EEC * smernice
    AnotáciaPorovnávacia reklama je predmetom diskusií v zahraničí. Nejednotnosť právnych úprav v rámci členských krajín EÚ. Druhy porovnávacej reklamy. Najčastejšie používané reklamné slogany zamerané na súťažiteľov. Podmienky porovnávacej reklamy. Porovnávanie ako pomoc spotrebiteľom pri výbere výrobku či služby. Smernica 97/55 EEC, ktorá určuje podmienky pre vykonávanie porovnávacej reklamy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1999: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.