Počet záznamov: 1
Public relations vstoupilo do 21. století!
Názov Public relations vstoupilo do 21. století! Preklad názvu Public relations has entered the 21st century! Autorské údaje Václav Pavelka Autor Pavelka Václav Zdrojový dokument Strategie : marketing, reklama, média. Č. 11 (1999), s. 26. - Praha : Strategie Praha, 1999. ISSN 1210-3756 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 659.4 - Práca s verejnosťou. Public relations Heslá práca s verejnosťou * poradenstvo * konzultanti * podnik * internet * technológie komunikačné * Česko Anotácia Práca s verejnosťou sa presúva do polohy strategického poradenstva. Význam komunikácie a public relations pre rozvoj podniku. Úlohy public relations konzultantov. Úzka súvislosť medzi reputáciou a finančnou výkonnosťou podniku. Fungovanie medzinárodného servisu public relations. Potreba poradenstva public relations versus internet a komunikačné technológie. Vývoj práce s verejnosťou v ČR. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1999: 8-12
článok
Počet záznamov: 1