Počet záznamov: 1  

Evropský spotřebitel a euromarketing: mýtus nebo realita?

  1. Názov Evropský spotřebitel a euromarketing: mýtus nebo realita?
    Preklad názvuEuropean consumer and euromarketing: Myth or reality?
    Autorské údajeJana Boučková
    Autor Boučková Jana
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis České marketingové společnosti. Roč. 10, č. 4 (1999), s. 24-27. - Praha : Česká marketingová společnost, 1999. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing medzinárodný * Európska únia * spotreba * spotrebitelia * porovnanie medzinárodné * kultúra * stratégia marketingová * zmeny štruktúrne
    AnotáciaRozdiely a podobnosť európskych spotrebiteľov v rámci EÚ. Výskumy nákupných zvyklostí v EÚ. Väzba medzi európskou kultúrou a marketingom. Marketingové stratégie. Výrobková politika. Rozvoj európskych značiek. Zosúladenie predpisov. Reklamné kampane v EÚ.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1999: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.