Počet záznamov: 1
Produkt regiónu ako strategický faktor trhu cestovného ruchu
Názov Produkt regiónu ako strategický faktor trhu cestovného ruchu Preklad názvu The Product of region as a strategic factor of tourism market Autorské údaje Gustáv Sládek Autor Sládek Gustáv Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu = Economic review of tourism = Zeitschrift für Tourismuswirtschaft. Roč. 33, č. 2 (2000), s. 70-75. - Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, Ekonomická fakulta, 2000. ISSN 0139-8660 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Heslá ruch cestovný * regióny * produkty * trh * manažment Anotácia Rozvoj regiónov - nosný problém cestovného ruchu. Vzťah medzi regionálnym rozvojom cestovného ruchu a jeho produktom. Pojem a hierarchia produktu cestovného ruchu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2000: 1-4
článok
Počet záznamov: 1