Počet záznamov: 1
Manažérske systémy vo svete si čoraz viac všímajú zákazníka
Názov Manažérske systémy vo svete si čoraz viac všímajú zákazníka Autorské údaje Katarína Začková Autor Začková Katarína Zdrojový dokument Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 10, č. 23 (7. júna 2000), s. 14A. - Bratislava : TREND Holding, 2000. ISSN 1335-0684 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá manažment * kvalita * normy * kvalita výrobkov * svet * ISO 9000 * TQM * zákazníci Anotácia Vo svete sa najviac využívajú systémy manažmentu kvality v rámci súboru noriem ISO 9000. Nejde len o zabezpečenie kvality výrobkov, ale aj o celkový systém riadenia. Mnohí slovenskí manažéri ešte stále nedôverujú štandardným manažérskym systémom. V Česku a na Slovensku sa diskutuje o zásadnej revízii medzinárodných noriem ISO 9000. Total Quality Management (TQM). Princípy manažmentu kvality. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2000: 21-40
článok
Počet záznamov: 1