Počet záznamov: 1
Požiadavky na marketing z hľadiska kvality I.
Názov Požiadavky na marketing z hľadiska kvality I. Preklad názvu Marketing requirements from quality viewpoint I. Autorské údaje Anna Križanová Autor Križanová Anna Zdrojový dokument Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 8, č. 1 (2000), s. 41-43. - Žilina : MASM, 2000 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * kvalita * riadenie kvality * systém riadenia kvality * normy ISO * kvalita výrobkov * zákazníci * ponuka * dopyt * pojmy Anotácia Význam získavania a udržiavania si zákazníkov a verejnosti pri budovaní úspešného podniku. Potreba budovania systému manažérstva kvality (SMK) ako záruka dlhodobého rozvoja firmy. Úloha marketingu v procese budovania a uplatňovania SMK. Analýzy pojmov z oblasti marketingu, ktoré sa najčastejšie vyskytujú v norme STN EN ISO 90004-1: potreba, dopyt, životný cyklus výrobku, špecifikácia výrobku, spätná informácia zákazníka. Popis tvorby ponuky a dopytu. Dopytová a ponuková funkcia. Posun krivky dopytu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2000: 1-4
článok
Počet záznamov: 1