Počet záznamov: 1
Hodnotenie spokojnosti zákazníka
Názov Hodnotenie spokojnosti zákazníka Autorské údaje Alexander Mateides Autor Mateides Alexander Zdrojový dokument Mzdy a financie : časopis pre ekonómov, podnikateľov, podniky a organizácie. Roč. 7, č. 13 (2000), s. 93-129. - Bratislava : Ing. Miroslav Mračko, EPOS, 2000. ISSN 1335-9568 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu Heslá výskum trhu * zákazníci * analýza trhu * informácie * systémy informačné * rozhodovanie manažérske * marketing * systémy informačné marketingové * metódy * spokojnosť zákazníkov Anotácia Prečo je potrebné hodnotiť spokojnosť zákazníka. Východiská pre hodnotenie spokojnosti zákazníka. Dilema, či skúmať percepciu zákazníka alebo postavenie trhu. Využitie externej agentúry pre výskum trhu. Spokojnosť zákazníka ako veličina efektívnosti pre marketing. Význam marketingového výskumu pre manažérske rozhodovanie. Kvalitatívny a kvantitatívny výskum. Výskum spokojnosti zákazníka ako súčasť marketingového výskumu. Klasifikácia metód výskumu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2000: 13-17
článok
Počet záznamov: 1