Počet záznamov: 1
Väčšina produktov sa dnes vo svete kupuje vďaka silnej značke
Názov Väčšina produktov sa dnes vo svete kupuje vďaka silnej značke Autorské údaje Vladimír Pauco Autor Pauco Vladimír Zdrojový dokument Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 10, č. 32 (9. augusta 2000), s. 12A. - Bratislava : TREND Holding, 2000. ISSN 1335-0684 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * manažment * riadenie podnikové * značky maloobchodné * predaj * tovar značkový * brand manažment * logo * obaly Anotácia V posledných rokoch vystupuje do popredia marketing ako rozhodujúca disciplína pri umiestňovaní produktov na trhu. Nový koncept marketingu - branding. Brand manažment produkty už predpredáva a vytvára značky v mysli zákazníkov. Kvalitnú značku oceňujú spotrebitelia vernosťou výrobkom firmy. Udžiavanie značky. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2000: 21-40
článok
Počet záznamov: 1