Počet záznamov: 1  

Sales promotion rozširuje možnosti komunikácie

  1. Názov Sales promotion rozširuje možnosti komunikácie
    Autorské údajeBarbora Žiačiková
    Autor Žiačiková Barbora
    Zdrojový dokument Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 10, č. 34 (23. augusta 2000), s. 11A. - Bratislava : TREND Holding, 2000. ISSN 1335-0684
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá podpora predaja * predaj * marketing * komunikácia * spotrebitelia * agentúry * Slovensko
    AnotáciaAgentúry sales promotion majú najbližšie k procesu samého predaja. Pomáhajú rozširovať možnosti klientov v komunikácii so spotrebiteľmi. Niekedy nahrádzajú aj funkciu iných marketingových komunikačných aktivít. Význam priameho kontaktu so spotrebiteľom. Nadlinkové a podlinkové marketingové aktivity. Najväčšie sales promotion agentúry v SR.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2000: 21-40

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.