Počet záznamov: 1
Použitie informačnej technológie v marketingu
Názov Použitie informačnej technológie v marketingu Autorské údaje Dušan Baran Autor Baran Dušan Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 11, č. 1 (2000), s. 18-20. - Praha : Česká marketingová společnost, 2000. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * technológie informačné * manažment * zákazníci Anotácia Implementácia informačných technológií (ďalej len IT) do marketingu stále na okraji pozornosti. IT a funkcie marketingu. Aplikácie IT v marketingu. Potenciálne prekážky pri používaní IT v marketingu. Faktory súvisiace s efektívnymi aplikáciami IT. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2000: 1-4
článok
Počet záznamov: 1