Počet záznamov: 1  

Mezinárodní standardy kvality výzkumu trhu

  1. Názov Mezinárodní standardy kvality výzkumu trhu
    Autorské údajeStanislav Záhradníček
    Autor Záhradníček Stanislav
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 11, č. 4 (2000), s. 20. - Praha : Česká marketingová společnost, 2000. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Heslá výskum trhu * marketing * kódexy * štandardy * kvalita * agentúry * ESOMAR * SIMAR
    AnotáciaOtázky rešpektovania medzinárodných kódexov pre marketingový a sociálny výskum trhu. Kódex ICC/ESOMAR. SIMAR - združenie agentúr pre výskum trhu. Štandardy týkajúce sa tzv. Mystery Shopping - je to výskumná technika, ktorej účelom je hodnotenie úrovne služieb poskytovaných zákazníkom formou "predstieraného" nákupu či poskytovanej služby. Štandardy vychádzajúce z Kódexu ESOMAR. EFAMRO - Európska federácia asociácií agentúr pre výskum trhu združuje zástupcov 10 európskych krajín.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2000: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.