Počet záznamov: 1
Coca-Cola útočí na trh mliečnych výrobkov
Názov Coca-Cola útočí na trh mliečnych výrobkov Autorské údaje Peter Rival Autor Rival Peter Zdrojový dokument Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 11, č. 3 (17. januára 2001). - Bratislava : TREND Holding, 2001. ISSN 1335-0684 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 658.15 - Finančné hospodárstvo v podniku Heslá podnik zahraničný * hospodárenie finančné * hospodárenie podnikové * nápoje nealkoholické * výrobky * mlieko * konkurencia * marketing * Coca-Cola * Nestlé * Danone * Latinská Amerika Anotácia Naliehanie výskumníkov atlantského kocernu Coca-Cola na vedenie firmy, aby povolili testy na výrobu mliečnych produktov. Po dlhých neúspechoch vedenie súhlasilo s preskúmaním možností výroby mliečnych nápojov, ktoré by koncern ponúkal predovšetkým deťom a mládeži. V priebehu r. 2001 by sa na trhoch USA, Latinskej Ameriky a Európy malo objaviť niekoľko typov osviežujúcich mliečnych nápojov. Obava pred agresívnou marketingovou politikou koncernu voči najväčším konkurentom v tejto oblasti - Nestlé a Danone. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2001: 1-20
článok
Počet záznamov: 1