Počet záznamov: 1
Efekt logistiky v nákupním marketingu
Názov Efekt logistiky v nákupním marketingu . 1 Autorské údaje Marie Jurová, Alena Kocmanová, Josef Šunka Autor Jurová Marie Spoluautori Kocmanová Alena Šunka Josef Zdrojový dokument Obchodník : časopis pro podnikání a strategii v obchodě. Roč. 8, č. 11 (listopad 2000), s. 40. - Praha : Economia, 2000. ISSN 1210-6178 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 164 - Matematická logika. Logistika Heslá logistika * marketing nákupný * zákazníci * kvalita * ceny * zásobovanie * lehoty dodacie * flexibilita * dodávatelia * Česko * nákup Anotácia Získať a udržať si zákazníka znamená poznať, čo má pre neho najvyššiu hodnotu a zamerať sa na procesy, ktorými sa tá hodnota dá získať. Zákazníci a spotrebitelia kladú stále väčšie nároky na úroveň služieb. Zavádzanie logistickej koncepcie ako predpoklad úspechu v náročnom podnikateľskom prostredí. Logistika a nákupný marketing. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2000: 1-12
článok
Počet záznamov: 1