Počet záznamov: 1
Budovanie značky a efektivita reklamy
Názov Budovanie značky a efektivita reklamy Autorské údaje Konštantín Čikovský, Barbora Žiačiková Autor Čikovský Konštantín Spoluautori Žiačiková Barbora Zdrojový dokument Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 11, č. 26 (27. júna 2001), s. 8A-9A. - Bratislava : TREND Holding, 2001. ISSN 1335-0684 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations Heslá reklama * propagácia * propagácia priama * značky výrobkov * Coca-cola * Corgoň * Eurotel * Triangel * Slovensko Anotácia Z obsahu: Recept na budovanie značky a efektívnu reklamu si vyžaduje mnoho ingrediencií. Corgoň omladol, prekročil hranice rodného kraja a viac sa predáva. S Easy získali bonus všetci traja operátori. Coca-Cola: Promo pre mladých nesmie uraziť gazdinky. Triangel: Dvojnásobné výsledky pri polovičných nákladoch na reklamu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2001: 21-40
článok
Počet záznamov: 1