Počet záznamov: 1  

Spoločenský marketing - súčasná koncepcia marketingu

  1. Názov Spoločenský marketing - súčasná koncepcia marketingu
    Preklad názvuSocietal Marketing - The Contemporary Marketing Concept
    Autorské údajeEva Hanuláková, Adriana Pročková
    Autor Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Pročková Adriana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Ekonomický časopis = Journal of economics : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. Roč. 49, č. 6 (2001), s. 1113-1133. - Bratislava : Slovak Academic Press, 2001. ISSN 0013-3035
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing spoločenský * pojmy * koncepcie * zodpovednosť spoločenská * prostredie životné * správanie spotrebiteľa * marketing environmentálny
    AnotáciaPodstata a koncepcia spoločenského marketingu. Spoločenská zodpovednosť - princíp súčasnej marketingovej filozofie. Vývoj, trendy a výzvy (politicko-spoločenské, environmentálne, technologické, ekonomické) v spoločenskom marketingu. Uplatňovanie environmentálneho marketingu. Environmentálne správanie spotrebiteľa.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich karentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2001: 4-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.