Počet záznamov: 1  

Marketingová filozofie a řízený zákaznícký přístup - cesty k úspěšnosti v EU

  1. Názov Marketingová filozofie a řízený zákaznícký přístup - cesty k úspěšnosti v EU
    Autorské údajeLudvík Čichovský
    Autor Čichovský Ludvík
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 5 (2002), s. 22-24 [čes. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2002. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * systém CRM * filozofia * stratégia marketingová * riadenie podľa cieľov * zákazníci * Česko * Európska únia
    AnotáciaOrientácia marketingovej filozofie po summite Krajiny v Rio de Janeiru. Hodnotový princíp marketingovej filozofie. Riadený zákaznícky prístup v podnikaní a vo výrobe - CRM ( customer relationship management). Vznik VCRM (value customer relationship management). Vzájomný vzťah marketingovej filozofie a zákazníckych princípov. Komunikačná stratégia a jej význam v marketingovej filozofii a zákazníckych princípoch. ČR a proces integrácie do EÚ.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2002: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.