Počet záznamov: 1
Marketing území
Názov Marketing území Preklad názvu Marketing of territory Autorské údaje Vladimír Laššák, Jaroslav Ďaďo, Vlastimil Lalík Autor Laššák Vladimír Spoluautori Ďaďo Jaroslav Lalík Vlastimil Zdrojový dokument Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 10, č. 2 (2002), s. 37-38. - Žilina : MASM, 2002 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * marketing územia * marketing regionálny * prostredie krajinné * ponuka * regióny * plán marketingový * obce * plánovanie územné Anotácia Miesto marketingu v regionálnom rozvoji. Dôležitou zložkou regionálneho marketingu je marketing územia - miesta. Územie ako predmet ponuky. Vymedzenie zákazníka. V marketingu územia je vhodnejší výraz cieľová skupina namiesto zákazník. Zameranie marketingových aktivít v rámci marketingu územia. Marketingový plán. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2002: 1-4
článok
Počet záznamov: 1