Počet záznamov: 1
Hranice obsahu a foriem reklamných apelov a argumentov
Názov Hranice obsahu a foriem reklamných apelov a argumentov Autorské údaje Milan Jedlička Autor Jedlička Milan Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 11 (2002), s. 2-3 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2002. ISSN 1211-7315 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * filozofia * etika * komunikácia marketingová * komunikácia manažérska Anotácia Filozofická rovina chápania hranice reklamy ako špecifického nástroja propagačnej, či marketingovej komunikácie. Vymedzenie etických hraníc. Chápanie formy a obsahu. Význam etickej komunikácie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2002: 7-12
článok
Počet záznamov: 1