Počet záznamov: 1
Priamy = najúčinnejší?
SYS r047857 LBL ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450^ 005 20231004100907.3 100 $a 20030210a2003 m y0sloc0103 ba 101 0-
$a slo 102 $a CZ 200 1-
$a Priamy = najúčinnejší? $f Katarína Štefánková 330 $a Obsahové vymedzenie a definícia pojmu direct marketing. Faktory direct marketingu. Úloha a rozsah významu direct marketingu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0052657 $1 011 $a 1211-7315 $1 200 1 $a Marketing magazine $v Č. 1 (2003), s. 6-7 [slov. časť] $1 210 $a Praha $c Mladá fronta $d 2003 610 1-
$a marketing priamy $9 eu_un_auth*h0003223 610 1-
$a riadenie kvality $9 eu_un_auth*h0005411 610 1-
$a zákazníci $9 eu_un_auth*h0007368 610 1-
$a reklama $9 eu_un_auth*h0005305 610 1-
$a spokojnosť zákazníkov $9 eu_un_auth*h0005821 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$a Štefánková $b Katarína $3 eu_un_auth*p0020929 $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20030210 $g AACR2
Počet záznamov: 1