Počet záznamov: 1  

Postoje k reklamě ve střední Evropě

  1. Názov Postoje k reklamě ve střední Evropě
    Preklad názvuAttitudes to advertising in Central Europe
    Autorské údajeJitka Vysekalová
    Autor Vysekalová Jitka
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 14, č. 1 (2003), s. 6-8. - Praha : Česká marketingová společnost, 2003. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations
    Heslá reklama * postoje * médiá * Česko * Maďarsko * Poľsko * Slovensko
    AnotáciaPorovnanie postojov verejnosti k reklame v Česku, Maďarsku, Poľsku a na Slovensku. Požiadavky na reklamu v jednotlivých krajinách. Názory na intenzitu reklamy v rôznych médiách. Vlastnosti dobrej reklamy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.