Počet záznamov: 1  

Prieskum v priamom prenose

  1. SYSr048632
    LBL
      
    ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20230929113703.6
    100
      
    $a 20030506a2003 m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Prieskum v priamom prenose $f Renata Môciková
    330
      
    $a Market Whys ako nový nástroj na kontinuálne sledovanie značky, na riadenie vzťahu medzi značkou a spotrebiteľom. Základná schéma Market Whys.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0052843 $1 011 $a 1335-2016 $1 200 1 $a Stratégie $e marketing, reklama, online a médiá $v Roč. 10, č. 4 (apríl 2003), s. 22 $1 210 $c SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA $a Bratislava $d 2003
    610
    1-
    $a komunikácia marketingová $9 eu_un_auth*h0002810
    610
    1-
    $a značky výrobkov $9 eu_un_auth*h0007566
    610
    1-
    $a stratégia marketingová $9 eu_un_auth*h0006034
    610
    1-
    $a nástroje marketingové $9 eu_un_auth*h0003627
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $a Môciková $b Renata $3 eu_un_auth*p0063796 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20030506 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.