Počet záznamov: 1
Reklamný text ako dôležitá súčasť reklamy
Názov Reklamný text ako dôležitá súčasť reklamy Autorské údaje Eva Vopálenská Autor Vopálenská Eva Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 6 (2003), s. 14-16 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * propagácia * štylistika * komunikácia * spotrebitelia * umenie * etika * prejavy Anotácia Reklamný text ako jeden zo základných prostriedkov reklamy. Pojmové a obsahové vymedzenie. Reklamný text ako súčasť štylistiky. Využitie viazanej reči v reklamnom texte. Reklama a poézia. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2003: 1-6
článok
Počet záznamov: 1