Počet záznamov: 1
Reklama - čítať ju alebo pozerať ?
Názov Reklama - čítať ju alebo pozerať ? Autorské údaje Roberta Ťapušíková Autor Ťapušíková Roberta Zdrojový dokument Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 10, č. 7 (júl 2003), s. 54-55. - : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA Bratislava, 2003. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá kampane reklamné * ukazovatele * televízia * tlač * výskum Anotácia Ktoré kampane majú väčšiu silu - televízne alebo printové, ich kombinácia ? Výsledky výskumu. Porovnanie mediálnych ukazovateľov kampaní v tlači a v televízii. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2003: 7-12 + 7 príl.
článok
Počet záznamov: 1