Počet záznamov: 1  

Využívanie reklamy v období finančnej krízy

  1. Názov Využívanie reklamy v období finančnej krízy
    Preklad názvuUtilization of advertising in time of financial crisis
    Autorské údajeZuzana Michalcová
    Autor Michalcová Zuzana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku III. : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave : Bratislava, 5.11.2009. S. [1-6]. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2009. ISBN 978-80-225-2851-1
    PoznámkyIGMVP 2318160
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá reklama * kampane reklamné * komunikácia marketingová * marketing mix * zdaňovanie * dane z príjmov * kríza finančná
    AnotáciaKomunikačná politika podniku. Marketingová komunikácia a marketingový mix. Reklama - charakteristika, úloha. Identifikačná reklamná kampaň a informačná reklamná kampaň. Reklama na Slovensku a v zahraničí. Prehodnotenie komunikačných mixov podnikov v súčasnom období finančnej krízy. Reklamné kampane a otázka zdaňovania.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00187-050, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.