Počet záznamov: 1  

Ťažiskové problémy marketingu malej firmy

  1. Názov Ťažiskové problémy marketingu malej firmy
    Súbežný názovPillar topics of small business marketing
    Autorské údajeKatarína Grančičová
    Autor Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Aktuálne pohľady na konkurencieschopnosť a podnikanie : [zborník vedeckých prác]. S. 56-66. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3079-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá marketing * podnik malý * podnikanie * podnikatelia * stratégia podnikateľská * plán podnikateľský * riziko podnikateľské * marketing mix * inovácia * vzdelávanie * konkurencia
    AnotáciaPodstata a význam marketingu v malej firme. Začlenenie a organizácia marketingových činností. Marketingová stratégia a marketingový plán. Marketingová komunikácia a obchodná činnosť malých podnikov. Vzdelávanie a rozvoj malých podnikateľov.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 01450-006, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti323.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.