Počet záznamov: 1
Psychologie reklamy
Názov Psychologie reklamy Autorské údaje Jitka Vysekalová, Růžena Komárková Autor Vysekalová Jitka Spoluautori Komárková Růžena Vydavateľské údaje Praha : GRADA PUBLISHING , 2002. - 264 s. Vydanie 2. rozšír. a aktualiz. vyd. Edícia Expert ISBN 80-247-0402-1 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * propagácia * psychológia reklamy * komunikácia masová * psychológia * komunikácia * marketing * motivácia Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 1, prezenčne 0 Signatúra 788531
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 788531 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1