Počet záznamov: 1
10 smrtelných marketingových hříchů
Názov 10 smrtelných marketingových hříchů : jak je rozpoznat a nespáchat Autorské údaje Philip Kotler, překlad: Jiří Adamík, Josef Malý Autor Kotler Philip Ďalší autori Adamík Jiří (Prekladateľ) Malý Josef (Prekladateľ) Vydavateľské údaje Praha : Grada Publishing , 2005. - 139 s. ISBN 80-247-0969-4 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * firmy * analýza trhu * zákazníci * správanie spotrebiteľa * výskum * konkurencia * zamestnanci * vzťahy dodávateľsko-odberateľské * obchod * plánovanie * produkty * komunikácia * značky výrobkov * efektívnosť ekonomická * technológie nové * poradenstvo Báza dát KNIHY Počet ex. 9, z toho voľných 6, prezenčne 3 Signatúra 796549, 796550, 796610, 796623, 804382, 804900-804902, 819204
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 796549 SEK Sklad knižničného fondu voľný 796550 SEK Sklad knižničného fondu voľný 796610 SEK Sklad knižničného fondu voľný 796623 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 804900 SEK Pobočka SEK Košice voľný 804901 SEK Pobočka SEK Košice voľný 804902 SEK Pobočka SEK Košice len prezenčne 819204 SEK Sklad knižničného fondu voľný 804382 FPM Knižnica Fakulty podnikového manažmentu len prezenčne
Počet záznamov: 1