Počet záznamov: 1
Mezinárodní marketing
Názov Mezinárodní marketing Autorské údaje Hana Machková Autor Machková Hana Vydavateľské údaje Praha : Grada Publishing , 2006. - 205 s. Vydanie 2. rozšíř. a přeprac. vyd. Edícia Expert ISBN 80-247-1678-X Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing medzinárodný * podnikanie medzinárodné * výskum * marketing * plánovanie strategické * firmy * trh medzinárodný * segmentácia trhu * politika výrobková * značky výrobné * politika cenová * distribúcia * komunikácia * podpora predaja * práca s verejnosťou Báza dát KNIHY Počet ex. 5, z toho voľných 3, prezenčne 2 Signatúra 808770, 811112, 820510, 824478, 842421
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 811112 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 820510 SEK Sklad knižničného fondu voľný 824478 SEK Sklad knižničného fondu voľný 842421 SEK Sklad knižničného fondu voľný 808770 OBF Knižnica Obchodnej fakulty len prezenčne
Počet záznamov: 1