Počet záznamov: 1  

Spotřebitelé jsou v zajetí emocí a podvědomí

  1. Názov Spotřebitelé jsou v zajetí emocí a podvědomí
    Autorské údajeIvan Tomek
    Autor Tomek Ivan
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 11, č. 10 (říjen 2007), s. 14-15. - Praha : Mladá fronta, 2007. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * prieskum spotrebiteľský * komunikácia interpersonálna * etnografia * marketing * výskum
    AnotáciaOrientácia spotrebiteľského výskumu na podvedomie a emócie spotrebiteľa. Klesanie dôrazu na racionalitu. Význam pozorovania pri spotrebiteľskom výskume. Etnografia v spotrebiteľskom výskume. Zameranie výskumu na interpersonálnu komunikáciu ( word-of-mouth).
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.