Počet záznamov: 1
Strategické řízení značky
Názov Strategické řízení značky Autorské údaje Kevin Lane Keller, přeložila: Magda Pěnčiková Autor Keller Kevin Lane Ďalší autori Pěnčiková Magda (Prekladateľ) Vydavateľské údaje Praha : GRADA Publishing , 2007. - 796 s. Edícia Expert ISBN 978-80-247-1481-3 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 347.77 - Priemyselné, výrobné a vedecké vlastníctvo a vlastnícke vzťahy. Patentové a značkové právo Heslá značky výrobkov * riadenie strategické * manažment strategický * hodnota * zákazníci * plánovanie * komunikácia marketingová * meranie * výkonnosť * spotrebitelia * segmentácia trhu * internacionalizácia * prognózy Báza dát KNIHY Počet ex. 4, z toho voľných 1, prezenčne 3 Signatúra 820761, 822878, 832428, 832674
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 822878 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 832674 SEK Sklad knižničného fondu voľný 820761 OBF Knižnica Obchodnej fakulty len prezenčne 832428 OBF Knižnica Obchodnej fakulty len prezenčne
Počet záznamov: 1