Počet záznamov: 1
Marketing poľnohospodárskych podnikateľských subjektov
Názov Marketing poľnohospodárskych podnikateľských subjektov Autorské údaje Vladimír Kocák Autor Kocák Vladimír EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Zdrojový dokument Výskumno-vedecké aktivity katedier zameraných na marketing a obchod s dôrazom na Obnoviteľné zdroje energie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 8. - 10. mája 2008, Starý Smokovec - Vysoké Tatry. - Košice : Katedra marketingu PHF EU, 2008. ISBN 978-80-225-2580-0 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 631.1 - Riadenie a organizácia poľnohospodárskych podnikov Heslá družstvá poľnohospodárske * výhody konkurenčné * diverzifikácia * marketing * internet * hodnota pridaná spracovaním * Slovensko Anotácia Potreba rozvinutia a rozšírenia poľnohospodárskeho biznisu jednotlivých fariem. Zapojenie prvkov marketingu a diverzifikácie do dlhodobej stratégie fariem. 4 základné kroky marketingu. Poľnohospodárske družstva a získanie konkurenčne výhody pomocou diverzifikácie, internetového marketingu, pridanou hodnotou spracovania. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 00045-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 62.7 KB z IP adresy EU po prihlásení článok
Počet záznamov: 1