Počet záznamov: 1
Etické zásady a ich dominantné postavenie v marketingovej praxi európskeho trhového prostredia
Názov Etické zásady a ich dominantné postavenie v marketingovej praxi európskeho trhového prostredia Autorské údaje Ivana Šindleryová Butoracová Autor Šindleryová Butoracová Ivana Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 19, č. 1 (2009), s. 10-12. - Praha : Česká marketingová společnost, 2009. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * etika * kódexy etické * trh voľný * Európska únia * Slovensko Anotácia Článok analyzuje základné etické princípy aplikovateľné v marketingových aktivitách slovenských podnikateľských subjektov s dôrazom na nevyhnutnú zmenu hodnôt v marketingovej praxi slovenského - európskeho spotrebiteľa. Morálny rozvoj podnikania a vývin etických princípov. Etické aspekty marketingovej Európskej politiky. Spoločenská kritika marketingu - požiadavky na etický kódex v SR. Nová ekonomika - etika v marketingových princípoch podnikania v europrostredí. Báza dát ČLÁNKY Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2009: 1-4
článok
Počet záznamov: 1