Počet záznamov: 1
Procesy pri inováciách marketingového informačného systému a jeho subsystémov vo firme
Názov Procesy pri inováciách marketingového informačného systému a jeho subsystémov vo firme Autorské údaje Andrej Miklošík Autor Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Inovácie marketingových a obchodných činností (2) : vedecký monografický zborník. S. 65-71. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2771-2 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá systémy informačné * marketing * systémy informačné marketingové * podnik * inovácia Anotácia Proces implementácie nových riešení v oblasti informačných systémov v marketingu. Inovačné procesy vyžadujú dôkladnú prípravu a koordináciu pri realizácii všetkých krokov. Faktory a postupy, ktoré je potrebné zohľadniť a využiť, sú uvedené s detailnými charakteristikami zodpovedností, kompetencií, finančných nárokov a matice rozhodnutí. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 01159-003, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1