Počet záznamov: 1
[Informačné a komunikačné technológie v marketingovom výskume]
Názov [Informačné a komunikačné technológie v marketingovom výskume] Autorské údaje Zuzana Francová Autor Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Vzťahový marketing : osobitosti, formy a aplikácie vzťahového marketingu : monografický zborník vedeckých statí = research papers: monograph collection of scientific articles. S. 173-174. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2813-9 Recenz.dok. Informačné a komunikačné technológie v marketingovom výskume . - Bratislava : Daniel NETRI, 2008 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá recenzie * technológie informačné * technológie komunikačné * výskum marketingový Anotácia Recenzia na monografiu, ktorá v troch kapitolách vysvetľuje a objasňuje problematiku využívania informačných a komunikačných technológií v procese marketingového výskumu. Kategória EPC Recenzie v časopisoch a zborníkoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 01496-011, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1