Počet záznamov: 1
Význam výskumu ako východiska pre aktivity v rámci interných public relations
Názov Význam výskumu ako východiska pre aktivity v rámci interných public relations Preklad názvu The Importance of research as fundament of internal public relations activities Autorské údaje Štefan Žák Autor Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Obchod a marketing 2009 : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 40. výročia vzniku Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : Bratislava, september 2009. S. 156-164. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2839-9 Výstup z projektu VEGA 1/4600/07 Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu
Poznámky VEGA 1/4600/07 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.4 - Práca s verejnosťou. Public relations Heslá práca s verejnosťou * komunikácia interná * komunikácia marketingová * komunikácia firemná * firmy * zamestnanci * výskum Anotácia Podstata a význam public relations. Charakteristika interných public relations. Interná komunikácia. Nástroje interných public relations. Výskum interných public relations. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 01576-016, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1