Počet záznamov: 1
Pôsobenie Slovenskej republiky na EXPO 2010 v Šanghaji, v Číne ako súčasť budovania Corporate Identity štátu
Názov Pôsobenie Slovenskej republiky na EXPO 2010 v Šanghaji, v Číne ako súčasť budovania Corporate Identity štátu Autorské údaje Lenka Šimorová Autor Šimorová Lenka EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2010 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2010. S. 502-507. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2010. ISBN 978-80-225-3099-6 Výstup z projektu VEGA 1/0803/10 Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov
Poznámky VEGA 1/ 0803/10 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 06 - Organizácie. Združenia. Kongresy. Výstavy. Múzeá Heslá identita podniková * štát * politika zahraničná * výstavy * akcie odborné medzinárodné * Čína Anotácia Pojem Corporate Identity (CI) je veľmi široký, pretože slúži nielen ako nástroj marketingovej politiky firiem, ale má nezastupiteľnú úlohu v zahraničnej politike štátov. CI a jeho prvky - Corporate Design, Corporate Communication, Corporate Network, Corporate Culture a Corporate Image. Identifikácia jednotlivých častí CI na konkrétnom prípade pôsobenia SR na svetovej výstave EXPO 2010 a poukázanie na možnosti využitia CI ako strategického marketingového nástroja aplikovaného na prostredie na úrovni štátu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 00205-026, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1